
RZUĆ DYMKA!
Główny Inspektor Sanitarny rozpoczął kampanię informacyjno-edukacyjną pod hasłem: „Rzuć dymka”, która realizowana jest w ramach Programu Ograniczania Zdrowotnych Następstw Palenia Tytoniu w Polsce na lata 2014-2018. Grupą docelową są kobiety w wieku 40 lat i więcej.
Cel kampanii to zachęcenie palących kobiet do podjęcia próby rzucania palenia tytoniu oraz ukazanie korzyści wynikających z życia bez nałogu.
Co zabiera papieros?
o Zdrowie. Około 90% chorujących na raka płuca to palacze,
o Życie. Dym papierosowy zawiera 40 związków rakotwórczych,
o Czas. Średni okres uzależnienia kobiet od tytoniu, to 22 lata,
o Pieniądze. Średni miesięczny wydatek palaczek na papierosy to 320 zł,
o Urodę. Papierosy niekorzystnie wypływają na wygląd.
W linku poniżej przedstawiono spot internetowy dotyczący kampanii:
http://www.youtube.com/watch?v=_BnHU6azQV0