Uczniowie SP w Goszczanowie wyruszają na poszukiwanie przygód !!!

Wreszcie po dziewięciu miesiącach oczekiwania ziściło się marzenie wielu uczniów Szkoły Podstawowej w Goszczanowie, albowiem nadszedł czas tak długo wyczekiwanej wycieczki do Wrocławia i okolic.

Wyruszyliśmy 31 maja 2017r. o godzinie 6.00 spod szkoły i zmierzaliśmy w kierunku Lubiąża, gdzie znajduje się niezwykły pocysterski klasztor z XII wieku. Po kilku godzinach podróży głodni i zmęczeni dotarliśmy wreszcie do Wrocławia. Natychmiast sforsowaliśmy restaurację, gdyż musieliśmy zregenerować siły, bo przed nami było jeszcze dużo do zwiedzania: Stare Miasto, Ratusz, Rynek  Główny.

Dworek Kuraszków – prawda, że brzmi fantastycznie i zagadkowo. Tam właśnie nocowaliśmy. Rzeczywiście jest to wyjątkowe i bajkowe miejsce pod Wrocławiem. Znajdziesz tu ciszę i spokój, by być gotowym na kolejne wyzwania.

I tak też się stało! Nasi mali podróżnicy kolejnego dnia we Wrocławiu zwiedzili Ostrów Tumski, podziwiali piękno Ogrodu Botanicznego, a także wrocławskie fontanny. Zaś wyjątkowość Ogrodu Japońskiego pozwoliła im  przez chwilę przenieść się myślami do Kraju Kwitnącej Wiśni.

To jednak nie koniec doznań, jakie zafundowali swoim podopiecznym organizatorzy wycieczki. Wizyta w zoo, to dopiero frajda i niesamowita atrakcja, a zwłaszcza dla tych, którzy w takim miejscu znaleźli się po raz pierwszy.

Atmosferę wycieczki podgrzał wyjazd do Karpacza, ponieważ większość dzieci pierwszy raz znalazła się w górach. Po drodze zwiedziliśmy jeszcze zamek Książ w Wałbrzychu, w Karpaczu olśnił nas widok Śnieżki, wyjątkowość świątyni Wang, przeżyliśmy napad na bank w Western Citi. Wieczorem wszyscy wyglądaliśmy jak świecące przydrożne lampy. Czyżby to był efekt wizyty w kowarskiej kopalni uranu…?

Z wycieczki, w czasie której nie zabrakło błysków fleszy ani ciekawych i zaskakujących pytań, wróciliśmy 3.06.2017r.

Ahoj, do następnego roku!!!