23843447_1891266984521081_7058799486679137771_n

Pomagajmy nie tylko od święta

Podopieczni Akademii Piłkarskiej Reissa już w kolejny weekend wezmą udział w turnieju mikołajkowym Reiss Cup 2017. Poza zapewnieniem piłkarskich atrakcji zawodnikom klubu, tegorocznej edycji turnieju, przyświeca również nadrzędny cel – podczas każdego turnieju odbywa się zbiórka charytatywna dla podopiecznych Fundacji Piotra Reissa.

Postawiliśmy sobie ważny dla nas cel. Chcemy sprawić, by podopieczni mojej Fundacji jak najszybciej rozpoczęli normalne życie, bez żadnych komplikacji. Zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby pomóc w leczeniu Hani, Karolka, Nathaniela i Huberta – podkreśla Patron klubu – Piotr Reiss.

Fundacja Piotra Reissa we współpracy z platformą FaniMani.pl zaprasza wszystkich do wsparcia podopiecznych zarówno na turniejach Reiss Cup jak i podczas zakupów internetowych.

Jak zapewniają kwestujący Fundacji Piotra Reissa – historia każdego z podopiecznych ma swoją szczególną wartość, która natychmiast mobilizuje do działania.

• Nathaniel jest dzieckiem, które w pierwszym roku życia przebyło chorobę nowotworową. Chłopiec wymaga rehabilitacji ruchowej, terapii Integracji Sensorycznej, wsparcia neurologopedycznego oraz psychologicznego, treningów słuchowych oraz różnych terapii mających na celu ogólną poprawę w funkcjonowaniu.
  • Historia Hani rozpoczęła się 7 lipca 2017. To właśnie wtedy choroba zaczęła dawać o sobie pierwsze znaki. Podczas zabawy Hania coraz częściej rezygnowała z pomocy lewej rączki, którą bezwładnie trzymała wzdłuż ciała. Szybko postawiono straszną diagnozę – „patologiczny twór o cechach tzw. glejaka pnia mózgu”, ok. 28 mm średnicy.
  • Hubert choruje na zespół Dravet. Chłopiec nadal nie chodzi, nie mówi, nie rozumie poleceń, ma małogłowie i szereg problemów towarzyszących chorobie. Ma bardzo obniżone napięcie mięśniowe które stale jest niwelowane przez ciągłą rehabilitację. Do walki Huberta z chorobą jest niezbędny sprzęt medyczny, którego zakup jest bardzo kosztowny. Tylko on jest w stanie zagwarantować chłopcu prawidłowy rozwój i stałe leczenie.
  • Karolek urodził się z rozszczepem obustronnym wargi i podniebienia. Prawa nerka nie podjęła żadnej funkcji życiowej i jest wypełniona niezliczoną ilością torbieli o różnych rozmiarach, lewa natomiast jest z wodonerczem. Niezbędna jest ciągła rehabilitacja laryngologiczna i logopedyczna. Kosztochłonne są też środki do pielęgnacji twarzy, na której znajduje się otwarta rana.

Za każdym razem, gdy zrobisz zakupy w internecie przez fanimani.pl w jednym z 800 sklepów, możesz przyczynić się do zwiększenia wysokości darowizny na koncie Fundacji – mówi Ania, która kwestuje na rzecz Fundacji podczas turniejów Reiss Cup 2017.

Jak to zrobić?

1. Wejdź na https://fanimani.pl/fundacja-piotra-reissa/ i kliknij “Wspieram”
  2. Wybierz sklep, w którym chcesz zrobić zakupy.
  3. Zrób zakupy tak jak zawsze – Fundacja Piotra Reissa otrzyma część wartości Twoich zakupów. To naprawdę proste!

Pomóż wspierać ważne cele!

Wiesław Kaczmarek

POPULARNE